Het Vloeren Magazijn

A-merk PVC-vloeren inclusief leggen en thuisadvies. Wij helpen ze doorschalen met alle marketingactiviteiten.

De uitdaging

Bij Het Vloeren Magazijn stond er al een prima basis, maar om verder te groeien was er behoefte aan meer expertise én een betrokken marketing partner.

De huidige campagnes draaiden, maar konden nog verder geoptimaliseerd worden. Vooral op SEO-gebied lagen er nog veel onbenutte kansen. Daarnaast was de wens duidelijk: een partij die niet afwacht, maar actief meedenkt en bijstuurt.

Dit waren de doelstellingen:

  • Google Ads campagnes verder optimaliseren voor betere prestaties.
  • SEO inzetten als structureel groeikanaal.
  • Een proactieve en betrokken partner die continu kansen signaleert.
het vloeren magazijn cases

De impact bij Het Vloeren Magazijn

Groei in omzet t.o.v. jaar geleden
0 %
Meer conversies via Google Ads
0 %
Daling in kosten/conversie
0 %
case het vloeren magazijn

Van piekmoment naar structureel rendement

Er liepen al campagnes, maar we zagen direct kansen om meer uit het bestaande budget te halen én in te spelen op belangrijke momenten.

Zo hebben we op tijd campagnes ingericht voor Black Friday. Daarmee zaten we er precies bovenop tijdens een belangrijke periode. Door slim te plannen en de budgetten goed bij te stellen, wisten we deze piek optimaal te benutten.

Na Black Friday zijn we verder gegaan met het finetunen van de campagnes. We hebben ervoor gezorgd dat de juiste producten op het juiste moment zichtbaar waren, dat de doelgroep beter werd aangesproken en dat het budget slim werd ingezet. Door continu bij te sturen, haalden we stap voor stap meer rendement uit de lopende campagnes.

Gerichte SEO-aanpak voor meer organisch verkeer

Op het gebied van SEO lag er nog veel winst. De basis stond, maar de site was nog niet optimaal ingericht om goed gevonden te worden.

We zijn begonnen met het logisch opbouwen van de menu- en URL-structuur van de website. Hierdoor begrijpt Google de opbouw beter en worden de belangrijkste pagina’s beter opgepakt.

Daarna hebben we een contentplanning gemaakt, zodat er gericht nieuwe blogs en pagina’s bijkomen over relevante onderwerpen.

Tot slot zijn we gestart met linkbuilding. Er werd nog nauwelijks naar de site gelinkt, dus we zijn aan de slag gegaan met het verzamelen van sterke, relevante links om de autoriteit van de website op te bouwen.

Gespot-op-de-vt-wonen-design-beurs-Socials

Review van Dirk, eigenaar

We merken gewoon dat er veel gebeurt en er echt proactief wordt meegedacht. De juiste kennis is aanwezig. De groei en resultaten laten dat ook duidelijk zien!

Bakkie doen?

Laten we kennismaken! Zonder verplichtingen. 

Benieuwd of we meer uit je bedrijf kunnen halen?

Klaar voor de volgende stap? We leren elkaar kennen en kijken of er meer uit je marketing te halen valt.

Bernd

Meer weten?

Jij wilt toch ook groeien?

Meer cases

Pantry keuken oplossingen altijd tegen de scherpste prijs geleverd of gemonteerd. Met een frisse wind en een stevige strategie helpen wij ze verder doorgroeien.
Dit bedrijf richt zich op maat gemaakte wandoplossingen. We helpen ze aan meer conversies tegen lagere kosten.
Mihous is de aankoopmakelaar in Spanje. Ze begeleiden bij het kopen van een woning. Wij zorgen voor schaalbare groei.