De uitdaging
Keuken Actie verkoopt pantry keukenoplossingen voor een scherpe prijs. Het gevoel overheerste dat er uit het huidige Google Ads budget meer te halen viel. Uit onze Google Ads scan kwam hier niet alleen een bevestiging van. Maar werd het huidige budget ook slecht besteed. Tijd voor actie dus!
Door slim te adverteren, extra betrokkenheid en de juiste opschaal strategie groeien we stevig door met elkaar.

De impact bij Keuken-Actie

Een kijkje in de keuken
De campagnes draaide op een verouderde strategie. Veel nog op basis van zoekwoorden waarbij slecht presterende zoekwoorden niet werden uitgesloten. Dat zorgde dat honderden euro’s per naar Google ging zonder dat het ook maar een euro had opgeleverd. Wij hebben als eerste stap de campagnes opgeschoond zodat elke euro nuttig besteed wordt.
Daarnaast zijn we met een doel ROAS gaan werken waardoor we winstgevender draaien. Hierbij zoekt Google naar klanten die ervoor zorgen dat je de gewenste ROAS behalen. Dit met de juiste structuur en signalen zorgt ervoor dat de campagnes verbeteren maand op maand. Puur op basis van data!
Structuur, signalen & doelgroepen = Het recept tot succes
De resultaten liegen er niet om. Binnen 3 maanden halen we een flinke groei uit zowel het organische verkeer als de Google Ads. Er liggen nog meer mogelijkheden waarbij we samen met de klant het maximale resultaat gaan behalen.
